Of het nu gaat om het helder uitwerken en verwoorden van het werkconcept voor jouw organisatie of een creatieve interventie of campagne; alles begint met een goed idee en een visie. Out of the box denken, nieuwe mogelijkheden zien, de tijdgeest begrijpen en trends doorgronden zijn daarbij key. Dit verbinden aan wat bij jouw organisatie of doelgroep past en vertalen naar een maatwerk aanpak; ‘maak gebruik van mijn breinkracht!’
Een werkconcept is de vertaling van de werkplekstrategie in heldere oplossingen en keuzes in de fysieke, digitale en mentale werkomgeving. Als geen ander is Rosan in staat een maatwerk en uniek werkconcept te creëren en collega’s, beslissers en stakeholders hiermee te enthousiasmeren. ‘Visualiseer de toekomst; in het werkconcept verbinden we ruimte, technologie en cultuur vanuit een helder toekomstbeeld.’
Een campagne, de merkbeleving versterken, de employee journey verbeelden, een change lab inrichten of een online magazine creëren. Rosan zet aansprekende ideeën om in uitdagende concepten die inspirerend en raken. Soms als onderdeel van de veranderstrategie of als een prikkelende incentive die de koers van de organisatie of je project versterken.